Parfym på dagis

Som jag har uppfattat det så får väl inte dagis ha parfym i tvålen. Eller har jag missuppfattat allt nu?!
Dottern har som tidigare nämnt extrema exsem, Var här om sistens till Hc och fick dundersalvor till henne.
Och hennes hud blev som förbytt har aldrig sett henne så fin i huden nånsin!

Hon hinner gå på dagis en dag och kommer hem med vidriga exsem på händerna,
Jag läser på dagis tvälen dom har på barnens toalett att det innehåller Parfym. Tror på fan att ungens händer
är dåliga.
Imorgon är det en mamma arg som ett bi som kommer.
Ska jag behöva ta med egen tvål till henne eller ska dagis ha parfymfri tvål?!

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Dagis ska ha parfymfri antibakteriell tvål. Både för barns och vuxnas skull. Fy fy på cleas dagis!

2012-01-25 @ 20:23:25
URL: http://plaskeby.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jag jobbar på förskola . Allt bör vara parfymfritt. Använder dom handsprit ? Kan vara en reaktion på det ....

2012-01-25 @ 21:51:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0