12-01-10

Så hade vi detta med att minns bloggen igen då.

Idag har jag blivit skickad hit och dit. Var till komvux för att få veta att den utbildningen har bara arbetsförmedlingen! Gick dit och dom skickade mig vidare till ungdomnånting.
Där berättade dom att jag måste vara med i ungdomsgarantin och det skulle ta 3 månader innan jag ens kan söka kursen. Blir helt slut på sånt här!

Får se hur det blir med den saken. Men utbildningen ska jag ha!!

Inatt förväntar jag mig en vaken natt med pärlan och hennes extrema eksem.
Väntar förtillfället at rådgivningen ska ringa upp och se om dom har tips för hemmakurande klådstillande.
Stackarn har rivit upp hela kroppen och blöder!

Nån som har/haft barn med eksem som har några tips
!?
Förutom salva det har vi och kurerna följs med hjälper inte



Kommentarer
Postat av: sofie

jag tycker du är lite dålig på att uppdatera bloggen :P skärpning! ;)

2012-01-13 @ 08:27:00
Postat av: sabinemichelle

Och jag tycker ni är väldigt dåliga på att kommentera. skärpning! ;)

2012-01-13 @ 21:32:28
Postat av: Anonym

usch vad tråkigt att hon har så mycket eksem. saken är den att det finns salvor och grejer som hjälper men de fungerar egentligen såhär.. eksemen uppstår inte bara av sig själv utan beror på någon obalans i kroppen. eksemen är alltså ett symtom på obalansen och obalansen/störningen kan göra att man blir känslig mot parfymer, djur osv.



en salva som tar bort eksemen har bara dövat och gömt kroppens sätt att visa att någonting inne i kroppen inte är som det ska. salvorna har alltså inte botat eksemen eller tagit bort den egentliga orsaken. orsaken kan bero på en massa olika saker, t ex någon intlerans mot någonting hon får i sig via kosten. Att vi äter saker som inte vår kropp kan ta hand om och som kroppen upplever som störande är jättevanligt och var och varannan sjukdom börjar ofta med detta, eftersom det är en stor orsak till att kroppen hamnar i obalans.

okej det här blev långt men vill bara förklara. det finns många sätt att få bort det egentliga problemet. homeopati och kinesiologi är väldigt bra. bara att googla efter homeopat och kinesiolog där du bor.



hoppas ni får bukt med problemet så hon blir av med eksemen för gott och så det inte går för långt och blir värre. mvh

2012-02-22 @ 22:17:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0