....

Här hemma händer inte så där jätte mycket.
Blir dålig uppdatering då typ allt ändå skrivs på alla vår älskade FACE!
Annars då?! Dagarna flyter på utan problem.
Fick in en hel del pengar igår. Stoppade prinsen i vagnen och traskade till köpis
Tänkte konstigt nog skämma bort mig själv med lite nya kläder och pyjamas till pojken,
Personligen har ja inte köpt mer en nån tunika sen ja fick Clea.
Så ja tyckte det var dags.
När jag väl kom hem hade jag inhandlat 2 pyjamaser till prinsen 1 tröja till Clea och mat.
Blev ingenting till mig som vanligt! SÄMST på det.

Kan försäkra om att hans pyjamaser kom till väl användning,
Då jag vaknade kring 5:30 av att prinsen kräks nå otroligt! Har aldrig varit med om nåt liknaden.
Ungen ligger på kudden i spjälsängen och träffar ändå min säng.
Då har han alltså spjälor och sängskydd och träffar inget av det utan MIN SÄNG
Kan man kalla mer än fontän!!

Nu ska ja klä mina vilddjur och göra ordning oss för att traska till dagis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0