Den dära!

Personligen så anser inte jag att folk som inte bryr sig om sina barn har NÅT att säga till om!?
Jag tar hand om ungen dygnen runt utan din hjälp whatsoever, Ändå har du rätt att öppna din stora käft?
Tycker inte jag, och jag vet att en hel del håller med mig .
Hånande tycker du tydligen att det är underhållande för dig att veta vilket jobb jag gör dygnen runt.
Att du slipper, Ta gråtande bäbisar sjuka bäbisar och ett hel tids jobb!

Sen komma och lägga din stora näsa i blöt och tycka att det är ditt barn lika mycket.
Ett barn är inget man får utan ett barn är vad man har NÄR MAN FÖRTJÄNAR DET.

Kommentarer
Postat av: Danielle

Så rätt.. Är man inte där för barnet så tycker jag inte att man har så mycket att säga till om saker och ting heller...

2011-05-22 @ 11:08:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0