Grattis till oss! :)

Mejlade gavlegårdarna för att kolla hur det blev med den där förbannade lägenheten.
Nog för att jag vet att dom är typ dom segaste som finns,
men blir irreterad när dom inte hör av sig efter utlovad tid!
Tog inte många minuter innan dom ringde upp och frågade om jag ville ha den.
När jag var in till kontoret i stan för att kolla hur dom räknar där med månaderna
så jag skulle slippe dubbelhyra, sa hon jag pratade med att jag skulle söka inflytt 1/7
Vilket jag då litade på och gjorde!

Men nu när dom ringde upp mig kom det fram att vi skulle få en dubbelhyra.
Glöm det!! Har jag blivit lovade så har jag.
Tur nog så var han i telefon förstående och höll med mig
Så han såg till att jag slapp den dubbla hyran! Skönt att det finns nåt innaför pannebenet på vissa! :)

Så på tisdag ska jag in och skriva kontrakt och hoppas på att det inte strular till sig.
Så fort kontraktet är skrivet ska jag fixa med köplaceringen i forsbacka
då Clea får byta dagis efter sommarn och Emilio ska skolas in.

Grattis till oss! :) Så taggad för flytt och större plats så vi slipper trängas!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0