Djävulskap!

Nu får det banne mig räcka!
Koppor, feber, kräkningar, vätskebrist, sömnlöshet, matvägran, Lost!

Hur länge hade det här tänkt hålla i sig då.....

Natten då?! Rent ut sagt JOBBIG!!!

Emilio hade jättesvårt att komma till ro, tog flera timmar att få honom att somna och då sov han inte djupt.
Har buffat och vyssat fram till 02:40 på ett ungefär.
Höll på att somna då det bara var att flyga ur sängen och hjälpa prinsessan då hon kräktes.
Sen sov hon gått när hon fick upp allt slem,

Va det bara lillen kvar som inte kunde komma till ro riktigt, Vet inte exakt när vi somnade men efter 7 nångång.

Vaknade efter 9 av att clea satt och klappade mig på kinden. Kan man vakna bättre <3

Personligen börjar jag bli lite trött på att tråkla med vätska och mat för sessan buffa och vyssa en ledsen bäbis
och torka tårar när det kliar och gör ont att tvinga hälla i henne alvedon och torka spyor!
tycker det är dags att få ett litet break nu! :)

Men det är fantastiskt vad energi man får när barnen är sjuka, hur jävla mkt man orkar


Kommentarer
Postat av: sofie

usch va jobbigt :( hoppas verkligen det ger sej snart! önskar att jag kunde hjälpa dej <3

2011-04-09 @ 13:09:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0