Frågor.

Fick en kommentar jag tänkte svara på

Hej!
Brukar kolla in din blogg då och då.
måste säga att du har en underbart söt liten flicka. :)
Men jag har lite frågor som ja önskar att du ville svara på .
1. Jag vet att du är ensamstående med dottern, är du det med babyn oxå?
2. Vad har du tänkt göra med ditt liv efter föräldarledigheten? och hur vill du att dina barn ska få det?
3. Ångrar du nånsin att du behöll Clea? Varför valde du att behålla henne?.

Ja kan ju börja med att säga Tack så mycket :)
1. jag är ensamstående med Clea och har varit det ända sen testet plussade.
Hon har i nuläget ingen kontakt med sin pappa och aldrig haft.
Med bäbisen är jag halvt ensam då jag och dens pappa är särbo. och bor i olika delar av Gävle
(Jag bor i Valbo en bit utanför Gävle )
2. Jag har självklart tänkt att plugga och få ett jobb, Tänker pluggar till personligassistent
och jobba med döva barn. Efter det här barnet kommer det inte att bli fler på några år.
Hur jag vill att mina barn ska få det kan ju utveckla i ett annat inlägg blir så rörigt i det här.
3. Varför jag valde att behålla Clea kan du läsa Här Och NEJ jag har aldrig ångrat att jag behöll henne!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0