Emilio <3


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Thi, töt han är :)

2010-11-13 @ 08:17:59
URL: http://alexandrasamgard.blogg.se/
Postat av: Maria Piteå

Hejsan, jag heter maria och är din faster. tänkte bara lämna ett litet inlägg åt dig och önska dig lycka till inför nya flytten och grattis till emilio. hoppas att du har det bra. skulle vara roligt om du ville höra av dig. skulle gärna ha mail kontakt om du är intresserad detta är helt upp till dig har därför lämnat min mail adress. många hälsningar från din faster samt din farfar, platst farmor christine och din faster lotta och farbror tommy.



som sagt känn inget tvång att svara på detta bara om du är intresserad. =) hoppas du tar detta rätt och ej känner det som ett påhopp för det är de inte.



ps: dina barn är väldigt söta =)

2010-11-29 @ 13:06:47
Postat av: Maria Piteå

Hejsan, jag heter maria och är din faster. tänkte bara lämna ett litet inlägg åt dig och önska dig lycka till inför nya flytten och grattis till emilio. hoppas att du har det bra. skulle vara roligt om du ville höra av dig. skulle gärna ha mail kontakt om du är intresserad detta är helt upp till dig har därför lämnat min mail adress. många hälsningar från din faster samt din farfar, platst farmor christine och din faster lotta och farbror tommy.



som sagt känn inget tvång att svara på detta bara om du är intresserad. =) hoppas du tar detta rätt och ej känner det som ett påhopp för det är de inte.



ps: dina barn är väldigt söta =)

2010-11-29 @ 13:07:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0