Ett litet inlägg kanske

Happ. Så sitter man här igen och irriterar mig över att mina andra bloggar inte funkar.
Fast folk anser att man inte ska vara privat på bloggar när man själv valt att skapa en,
visserligen sant men eftersom jag valt att skapa en blogg har jag oxå rätt att välja själv vad som ska komma ut.
Och vilka som ska veta att det är min blogg.

Menmen det ska lösas det oxå som med allt annat jävla skitsnack!

Annars flyter dagarna på som vanlig Clea går på dagis och stormtrivs,
hon har fått en stort intresse för sandlådan.
Och den som vågar flytta henne från sandlådan får oxå ta sin konsekvenser! :D
Hon har dessutom börjat snappa upp ord som en papegoja :)

Bäbisen plaskar på i magen rör sig hela tiden så kvällarna spenderas med magvärk och mera sparkar.
Inatt slog den en kullerbytta så hela magen flytta på sig :D
Har redan gått halvvägs går äckligt fort hinner inte riktigt njuta av den här graviditeten :P
Blir mer och mer glad över att vi inte fick veta vem som ligger där inne. Man ska inte veta allt.

Kommentarer
Postat av: Emma fixar din design :)

Halloj, hur är det idag :)?

2010-05-14 @ 12:04:39
URL: http://crazygirlinthisworld.blogg.se/
Postat av: Pety

förstår dig...folk kan vara riktigt dryga :( men skit i dom o kör din grej :)

2010-05-14 @ 13:36:28
URL: http://beloelo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0