utan titel

Har tappat gnistan för bloggen helt tror jag.
Clea har börjat dagis och stormtrivs själv är jag lite tveksam!
Vet inte om jag tycker att det uppfyller kraven på ett dagis.
Men så länge Clea trivs får hon gå där. :)

Magsjukan gick hemma hos oss i helgen kan lova att de inte var vidare lätt att ta hand om Clea,
När jag måste hålla i mig i väggen för att inte svimma.
Men vi överlevde och tog oss igenom det! :D

Känner att de inte är roligt alls att skriva här när ja inte kan lägga ut bilder på min älva.
Men ska fixa det måste framkalla dom nya bilderna oxå. Då kanske de blir lite mer skrivande


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Du kanske skulle dona om den lite? göra den hemtrevlig? Då trivs man bättre på bloggen. I alla fall jag gör det. Känner att den är ens egen och inte bara någonstans man skriver. Sätt ihop en banner :)

2010-01-27 @ 13:36:33
URL: http://plaskeby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0