En känsla

Innan man får ett posetivit gravtest så känner man oftast på sig att man är gravid.
Även om man inte fått symptom så vet man om det i det undermedvetna!

Nu efter min blödning känner jag mig inte gravid längre, känner mig tom.
Jag hopppas det är mitt sätt att stänga av för att det inte ska ta lika hårt,
om jag skulle ha fått ett missfall.
Ska ringa MVC de första jag gör imorgon och försöka få en tid imorron.

Håll tummarna för oss att våran bäbis bor kvar i min mage och stannar tills de är dags!


Kommentarer
Postat av: anna b

hej tjejen, jag blödde med wincent. flera gånger. jag började blöda när jag skulle ha min beräknade mens och sen blödde jag lite titt som tätt, tänk på att om du håller på att få missfall så borde du ju blöda som en gris. men om det bara e lite blod borde du inte oroa dig! lycka till

2010-02-07 @ 10:15:10
Postat av: Linnéa

Jag har hört att det inte är ovanligt att ha sin mens under hela graviditeten. En tjej i Ilsbo visste inte ens om att hon var gravid för än vecka 24 eller nåt sånt. Det går nog bra gumman, jag håller tummarna! Kramar

2010-02-07 @ 13:17:15
URL: http://plaskeby.blogg.se/
Postat av: jenny

hej vännen! Med våran bebis i min mage blödde jag nästan som en vanlig mens ibörjan. :) Det är nog ingen fara...kram.

2010-02-07 @ 18:55:58
URL: http://jennyabrahamson.blogg.se/
Postat av: per

jag Håller tummarna för er:)

2010-02-07 @ 19:48:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0