Ny kommentar

Hur fan kan du vara så dum och skaffa ett TILL BARN, när du lever på socialen? så jag som jobbar ska behöva betala för att du ska kunna gå hemma och skaffa en massa barn och leva på samhället? TVÅ barn och lever på oss som jobbar. Hur tänkte du då? du tänkte inte att efter att redan ha fått en unge o leva på soc att du kanske skulle skaffa dig ett jobb osv osv? nej utan då lever du på samhället! Men det talar bara för hur omogen mamma du är. Stackars barn blir soc barn direkt när dom kommer ut till världen. Hade du aldrig tänkt skaffa dig jobb eller något? eftersom att du verkar tycka att det är okej att föröka sig och inte ha råd med de?


Ja du vad ska man säga. Man kan ju göra annat än skratta!!
Du verkar tro att du är den ända som betalar skatt? Men då ska du ju veta att jag oxå gör det!
Din kommentar visar bara hur hur OMOGEN du är.
Mina barn är inte planerade men lika jävla älskad och önskad för det!
Hur ska man kunna skaffa ett jobb när de inte finns några jobb att söka.
Och jag lever inte på soc jag får hyran betald av dom och dom lägger till 400:-
Annars står jag för allt med bostadsbidrag barnbidrag underhåll och föräldrarpenning.
Men du kanske inte tycker att jag ska dom pengarna heller för att jag inte har nåt jobb!?
Det är pengar man får när barnet kommer oavsett hur mycket man har tjänat annars.
Och mina barn är inte nåt jävla socbarn bara för att jag får 400:- av dom / månad.
Jag förökar mig inte hur som helst jag föder mina barn som jag får för att jag älskar dom!!!
Och ingen kommentar kommer nånsin att få mig att välja bort mina barn
oavsett om jag då skulle leva på soc resten av livet. Vilket jag så klart inte har planerat.
Du kanske inte fattar att dom som får ett eller annat bidrag av soc VILL klara sig själv!
Grejen är att vissa är så trångsynta att ni inte fattar att allt inte blir om de nu ska vara
Bara för att idealet är att man ska ha fast förhållande fast ekonomi hus hund och bil!!
Så är det inte så alla har.



Om jag ska säga vad jag verkligen tycker så älskar jag att få såna här kommentarer.
Bara för att jag är en ung mamma med snart 2 småbarn så tror folk att jag inte kan.
Men ärligt talat så är inte 20 år inte en ung ålder att få barn
Det är hur många som helst som är i min ålder och yngre som har barn,
och klarar det bättre än äldre mammor.
Ni försöker provosera mig men allt ni gör är att få mig och skratta.
Jag tycker ni är så patetiska!!
Ni visar bara att ni har så dåligt självförtroende och en dåligt bild av samhället
att ni försöker trycka ner mig och mina barn.


JAG SÄGER BARA LYCKA TILL

Kommentarer
Postat av: Du vet mykke väl vem jag är

Mmm får hyran betald av dem kallar du det inte leva på soc? alltså får du visst pengar,,,,de betalar en hel jäwla hyra till dej?



spela inte oskyldig till allting,,jag vet mykke väl vem du är, dina vänner berättar att du kanske tänkte ta bort det att du fick för dej det en dag? för din såkallade kille inte ville vara delaktig i det hela så du helt plötsligt kan du tänka dig att ta bort ett barn? men inte när det handlar om pengar då tänker du visst jag behåller det och lever på sammhället. Har du inte hört talas om preventivmedel???? är det något du kanske inte har råd med? tycker så jäwla synd om clea,, när alla också berättar hur sjuk hon är pga att DU inte tar hand om henne, ger henne smutsiga nappflaskor som du inte diskar rent osv osv, nästa barn då? ska du vara lika lat då?



TÄNK FÖR FAN,,,,hur fan kommer ditt liv se ut om fem år eftersom att du inte kan skydda dej?

2009-09-05 @ 17:52:20
Postat av: mamma

Det är väl inte så svårt att gissa vem det är eller som har snackat en massa skit igen. Och att du skulle ha en tanke på abort är ju bara en massa skitsnack och att du inte håller cleas flaskor rena är ju helt sjukt. Att folk inte kan ta tag i sina egna problem och sluta att försöka att förstöra för andra.Har dom så lite att göra tro.

2009-09-05 @ 18:06:56
Postat av: pillan

Stå på dig Michelle tycker du värkar vara en super bra mamma! Bara fega små patetiska människor som håller på, dom är så jävla avundsjuka på dig för att du har en söt liten dotter och att ni ska få tillökning! Ne fyfan för den där människan. Stå på dig :)

/ Pernilla från klassen förr ;P

2009-09-05 @ 20:25:38
URL: http://pickibo.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Vissa här verkar vara lite för omogna för att förstå att folk som får hjälp av socialen inte gör det av lathet utan för att det faktiskt inte finns några jobb! Gävle är väl den stan i Sverige med högst arbetslöshet? Vi har ju socialbidrag för att folk som av någon anledning inte lyckats hitta jobb o dyl. ska kunna få hjälp - klart som fan man har rätt att få den hjälpen när man behöver den då!



Jag tycker du verkar vara en superbra mamma till Clea! Hoppas allt går bra med den lilla i magen :)

2009-09-06 @ 09:37:29
URL: http://lallexalex.blogspot.com
Postat av: Jenny ~Elvins mamma~

De finns alltid såna som ska lägga sig i och tro att dom vet så mycket!



Men tur att du inte tar åt dej, inte värt de :)

2009-09-06 @ 13:39:22
URL: http://jennyemilelvin.blogg.se/
Postat av: carina

men va är de för sjuk jävel som håller på o skriver till dej.moster

2009-09-06 @ 21:01:23
Postat av: carina

den jäveln kan ju inte ens stava mycket stavas med ck inte två k

2009-09-06 @ 21:03:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0