Min högsta kärlek

Clea Clea Clea min älskade älskade skatt!!
Vad skulle mamma göra utan dig?!
Du får mamma att leva och gå upp på morgonen.
Trost hur dåligt mamma mår nu så blir mamma så fruktansvärt glad när mamma ser dig skratta och leka!
Mina drömmar att få ge dig ett syskon och försäkra mig om att du aldrig skulle vara ensam.
Slogs sönder den sekunden mamma såg att Neos hjärta inte slog.
Men mamma är så glad att det inte var du som dog då skulle mammas hjärta slås sönder och aldrig mera läka.
Det är du mitt hjärta som har gett mig ett liv. Skulle förmodligen inte leva idag om mamma inte fick dig.
Mammas liv vände HELT när testet med dig plusade. Ingen har nånsin fått mig att må så bra.
Och ingen kommer nånsin att kunna få mig att må bra just nu förutom du!
Du kan allt Clea. Och du betyder fortfarande mest för mig även om mamma inte orkar leka lika mycket med dig dom här dagarna, så ska du veta att jag älskar dig precis lika mycket som innan om möjligt mera!!
Mamma känner att hon har skrivit så mycket om Neo nu att du har kommit i bakrunden.
Men du är absolut inte i bakrunden det är du som ger mig den styrkan jag har!
Fast mamma är fruktansvärt ledsen nu. Så måste du få veta att jag älskar dig mest av allt.
Mammas saknad efter Neo är lika obeskrivlig som min kärlek till dig!!
Glöm inte att du är mammas älskade prinsessa och att mamma gör allt för dig!
Du är den bästa dotter man kan ha och det underbaraste människa jag har träffat <3

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0