Gästlösen

Bytte blogg som dom flesta vet men jag fick igång gästlösen här så då vill jag fortsätta på den här! :)
Vet att jag sa att jag inte skulle ta åt mig men ibland går det för långt.
Dum som jag är så tog jag bort kommentaren innan jag hann anmäla.
Men i ren ilska kan man göra de mesta, då handlar man först och tänker sen!
Igår fyllde jag 21 gud vad saker förändras när man får barn,
jag kom inte ens ihåg först att jag fyllde sen när folk började gratta tyckte jag inte att det var roligt att fylla
utan lägtade bara tills jag får fira mina barn! :)
Clea har fått sin första tand min stora lilla flicka!
Nu ska jag ge clea lunch sen ska vi gå och hämta ut några paket sen blir det lekparken :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0