Fosterförgiftnig eller blodbrist?

Idag har det gått yttligare en vecka sen min bäbis dog :(
Det känns som de var evigheter sen jag forlorade han! Känns så konstigt.

Idag ska jag till HC och ta lite prover för att se om jag har blodbrist efter missfallet.
Antigen har jag det eller så har jag fortfarande fosterförgiftning. Då lär jag nog skrapas.
Hoppas verkligen att det är blodbrist då räcker det med några tabletter.
Orkar inte bli påmind av missfallet om och om igen.

Innan jag ska ta HC ska jag springa in till banken och lägga in underhållet,
som jag av nån anledning får på utbetalningskort :O
Sen ska jag dra med mig teddy till Ikea och inhandla vad det nu heter
Petskydd till kontakterna och hörnskydd till borden så inte lillplutt gör illa sig :)

Kommentarer
Postat av: Jenny ~Elvins mamma~

Förstod jag väll :) fick hon smör på oxå eller?

2009-09-30 @ 09:16:10
URL: http://jennyemilelvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0