Blir galen

Börjar bli ganska trött på att vara mammaledig nu.
Vill göra nåt nångång! Håller på och bli galen här hemma på alla jävla folk som tror att dom bättre än alla andra.
Men det verkar gå i deras släkt. Om det inte passar kom inte hit då.
Men och andra sidan vet jag inte vad jag ska göra sen heller. Flyttar nog upp till Bollnäs igen iaf.
Tar min lilla dotter och flyttar :)
Sen skulle de vara skönt med ett jobb nu oxå behöver nästan 20.000 till olika saker!
Ska byta ut alla möbler här hemma också så man kan trivs lite nångång.
Och lilltuss ska få eget rum igen så då måste jag sova på en bäddsoffa så hon får plats att röra sig.
Men dom är inte billiga :(
Sen fick vi räknigar på typ 3000 den här månaden oxå :O
Jag som behöver nya kläder och en vinterjacka. Men nästa månad ska vi åka till klädjätten och inhandla lite.
Julen skiter jag i det här året. Köper bara julklappar till lilltuss och är hemma med henne :)
Måste väl så klart inhandla en gran och sånt man behöver också hon måste ju få uppleva sin första jul :P
Ser ut som att det bara blir jag och hon här hemma framöver. Men men då lär det bli så.



Kommentarer
Postat av: Marie

tycker synd om dej gumman jag förstå hur du känner dej

2009-09-24 @ 19:37:54
Postat av: anna

varför börjar du inte plugga eller nått då? då får du ju lite mer pengar än du har nu o en utbildning? kan väl va bra o skönt att ha det om du ska ha ett till barn!=) hoppas ni mår bra?! pins har just blivit inskolad hos dagmamma nu. väldigt skönt faktist!=) kram

2009-09-27 @ 09:41:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0