Älskade ängel

Jag har ju ändå min blogg för att kunna ventelera mina känslor och tankar.
Men nu är det svårt att göra det eftersom alla känslor och tankar är så kluvna!!
Varför har det hänt?
Vad var det som gjorde att han inte stannade kvar hos oss?
Vad har jag gjort för fel?
Alla dom tankarna snurrar oavbrytet i mitt huvud och ger mig en fruktansvärd huvudvärk.
Samtidigt som jag vet att jag inte har gjort nåt som är orsaken till det som har hänt.
Jag vet att det är naturens gång så att säga, antagligen är det som alla säger att det var nåt fel på honom.
Okej jag vet innerst inne att det är den naturligaste orsaken,
så är det helt omöjligt att inte lägga skulden på sig själv och att kunna tänka realistiskt.
Jag skriver inte för att folk ska tycka synd om mig även fast jag blir glad för dom fina kommenterar jag har fått
och det fina stöd vi har fått av vänner och familj!
Jag skriver det här för att folk vill följa vårat liv och våran älskade ängel är självklart en del av vårat liv.
Och jag behöver skriva av mig lite även om det inte hjälper så hjälper det just för stunden!
Ja jag säger han fast vi inte  vet vad det är men vi behöver nåt konkret ""att kunna ta på"" för att bearbeta.
Alla sörjer och bearbetar på sitt sätt. och det här är vårat sätt.
Vi har gett honom ett namn. Vi säger just han för båda har varit säker att det är en pojke sen ja blev gravid.
Och eftersom vi aldrig får veta nu så vill vi tro att vi har rätt. För oss är det en pojke.
Ni får tycka att vi är löjliga och konstiga det är inget vi tänker bry oss om för det här är våran sorg!
Vi valde att döpa honom till Neo oxå ett namn vi valde på en gång efter testet hade plusat.
Nu orkar jag inte sitta här och dra upp allt igen ögona har redan bränt av smärtsamma tårar i 15 timmar.
Behövde bara skriva av mig lite. och berätta för er hur vi har valt att göra så ni inte blir förvirrad när namnet Neo dycker upp!

Vila i frid min ÄLSKADE ÄNGEL!! Mamma och pappa älskar dig så mycket och det plågar oss att du inte finns hos oss. Vi hoppas innerligt att du har det bra där du är. Vaka över din storasyster Clea.

Clea mammas älskade hjärta! Du anar inte vad du betyder för oss, Vi är så jävla glad att du finns hos oss och du får aldrig lämna oss min prinsessa. Älskar dig <3




Kommentarer
Postat av: Alexandra

Vad tråkigt vännen. Jag förstår hur tungt det måste vara. Tänker på er!

2009-09-11 @ 00:20:25
URL: http://lallexalex.blogspot.com
Postat av: Jenny ~Elvins mamma~

Fostret var säkert inte livsdugligt så de var nog därför kroppen stötte bort de. Dom flesta tidiga missfall beror på de så de fanns nog inget du kunde göra.



Men förstår att de är jobbigt för er :(

2009-09-11 @ 08:36:31
URL: http://jennyemilelvin.blogg.se/
Postat av: Jenny ~Elvins mamma~

Btw vet du att bloggen inte är lösenords skyddad längre!?

2009-09-11 @ 08:37:27
URL: http://jennyemilelvin.blogg.se/
Postat av: carina

ledsen för de som har hänt. tänker på er.pussa clea från mej.

2009-09-13 @ 19:17:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0