Clea sover själv!

Inatt sov Clea ensam i sin säng för första gången.
Min barnmorska tyckte att jag skulle prova de, för att minska snuttningen så att jag får sova lite mer!
I flera nätter har jag fått suttit och sovit. Det lilla jag har kunnat sova.
För att hon vill snutta i flera timmar!!
Det gick riktigt bra att lägga henne där :)
Det var mest jobbigt för mig, Jag är så van nu att kramas med henne på kvällarna så de var lite tomt.
Hon låg i sin säng till de var dags att äta igen, då fick hon komma till mig :)
Sen sov hon hos mig resten av natten lite måste jag ju få kramas :P



Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha skönt för dej att du har kommit på ett anant sätt så att du får sova lite för sömn måste du ha för att fungera!!

Och visst är de super mysigt att ha dom hos sej men du får väl se till att hon sover i sin säng några timmar först så att du kan sova =)

2009-01-18 @ 16:23:08
URL: http://jennyemilelvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0