vi klarar oss

Jag och Clea klarar oss bättre ensamma än en massa människor som bara sviker.
Du ska inte tro att du kan behandla mig hur som helst. och Kalla dig pappa och pojkvän när det passar dig.
Man är fler i en famlij än 1 person!!
Jag behöver bara Clea och hon behöver bara mig. Vi klarar oss bättre helt ensamma än fejkad hjälp och svek.
Har du inte fattat "pappa på heltid eller inget alls"?!
Du är för omogen för oss, Vi vill ha en till i familjen som respekterar oss inte en som bara vill bli respekterad.
Tro inte att känslorna för dig är lika starka, dom är dödsdömda och du gör det bara värre.
Inget kommer nånsin bli som det var förr så länge du inte växer upp och inser vilket ansvar du gett dig in på.
Vill du leva det liv du försöker med nu så skaffa en tjej utan barn!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0