Vagn

Nu har jag äntligen köpt en ny vagn.
Har kollat på den ett tag och surat över att jag inte haft råd. Tills Emil hittade den på blocket :D
Hur fin som helst!!
Verkar som att Sofi och Jenny blev lite svartsjuka :P
Clea har barnvakt nu av Per ;)
Vi ska snart ner på stan sen ska vi träffa Abrahamsson åå Anna så blir det väl iväg till kastsjö som vanligt!
Jag har äntligen fått besked av soc jag får skaffa en 3:a bara den inte överskrider min nuvarande hyra! :)

Så det blir en i Kastsjö. förlåt Sofie men de är den enda jag får hyra!




Kommentarer
Postat av: Jenny

Ååååh va fin den är, kommer aldrig mer vilja träffa dej när du har den får då blir jag så ledsen när jag vet att jag inte kan ha en sån :P

2009-02-24 @ 10:28:45
URL: http://jennyemilelvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0