Viktiga ämnen.

Varje kväll innan jag somnar ligger jag och tänker på olika saker,
Jag är den typen av person som tänker för mycket och över analyserar saker.
Vilket kan bli jobbigt på nätterna eftersom min sömn så klart störs,
men om jag bara kunde komma ihåg varje morgon vad det är jag har legat och tänkt på kvällen innnan.
Så skulle min blogg uppdateras varje dag. Men jag kan aldrig komma ihåg vad det var.
Vilket irreterar mig otroligt mycket för det är oftast väldigt viktiga ämnen som jag tycker borde diskuteras.
Och var det nå viktigt så kommer det väl oftast att kommas ihåg senare.
Vilket det så klart gör en annan kväll som jag inte minns sen.
Igår tillexempel funderade jag på nåt som jag tycker är extremt viktigt men som jag så klart inte kommer ihåg.
Idag har jag funderat och försökt komma ihåg vad det var.
Tror jag ska börja skriva ner mina tankar och över analyseringar varje kväll så jag minns dom.
Då förstörs min sömn åtminstonde inte i onödan. :)

Har du nåt viktigt ämnen som du tycker borde diskuteras eller bara vill veta min åsikt på?
Skulle vara bra om ni skrev det isånafall så jag får lite att skriva och min blogg kommer igång igen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0