Clea pratar i sömnen

Clea somnade för 5 minuter sen ungefär efter ett himla bråkande. 
Hörde henne prata nyss så jag trodde hon var vaken och skulle in för att få henne att somna om.
Om hon inte sover 2 timmar åt gången när hon sover middag är hela hennes dag förstörd.
Men lillan sov hon låg och mumlade i sömnen hur sött som helst! :D
Igår när jag gick in till henne när hon vaknat stod hon på knä och höll sig i spjälorna har hon aldrig gjort vad ja har sett .
Lilltjejen börjar verkligen bli stor. Hon kämpar och kämpar för att börja krypa med de vill sig inte balansen är inte de bästa.
Och Clea ger upp på tok för lätt, men de är inte långt kvar nu. 
Hon sitter väldigt stadigt nu iallafall. :)
Och ålar omkring ganska mycket det är väl där det  börjar när hon märker att hon kan ta sig nånstans själv att hon kan upptäcka mera och nå fler saker.
Jag och Teddy tänkte försöka gå på bio imorronkväll om vi kan få tag i en barnvakt.
Sofie och Andreas skulle ta henne om dom kunde så vi håller tummarna! 
Nu ska jag passa på att äta för bäbisen börjar bli hungrig sen ska jag röja upp lite tills cleus vaknar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0