Willys

Nu väntar jag och mamma på att min kompis ska komma och hämta oss så vi kan åka och storhandla :)

Måste ju ha lite mat hemma.

Igår tvättade jag upp alla Freijas kläder dom var full med katthår! Och jag vill inte klä på hennes en massa katthår,

kom på att jag inte har nånstans att lägga hennes kläder heller så jag får åka iväg och köpa en byrå idag med.


Tror jag har fått foglossning nu också, har jätte ont kring bäckenet när jag rör mig.

Det är väldigt synd om dom som har stora bäbisamagar även om det är jätte fint!

Min mage är liten för att vara i månad 9 men den är ändå i vägen för allt, måste vara jättejobbigt att vara större.


Idag är det bara 20 dagar kvar tills hon kommer :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0