Skaffat blogg

Nu har jag äntligen orkat skaffa en blogg efter en del tjat :)

Idag är det bara 29 dagar kvar tills jag ska in på BB och snittas, det kommer ju gå tokfort!

Det märks att det börjar bli lite trångt i magen för henne nu, varje gång hon rör sig så flyttar hela magen på sig :P

Skulle ha städat idag egentligen men jag har så ont i ryggen så jag orkar bara inte. Blir tvungen att ta tag i det imorron!


Guud vad jag längtar till Julen nu!
Inte för att jag kommer ha så mycket julsaker hemma eftersom jag ska in på BB bara nån dag innan.

Men det finns ju inte nå mysigare än att gå i affärer och köpa julklappar och att julpynta så här i jultider :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0