MIna stackars revben

Jag vaknade vid halv 7 imorse och kunde knappt röra mig hade så ont i revbenen!

Och lillflickan min låg inte stilla en sekund,

det gör hon inte nu heller och nu är klockan 13:40 ett himmla liv i magen idag :P

Mammas kompis dotter sparka av henne ett revben när hon låg i magen.

Inte undra på att man har så ont efter några sparkar om dom är starka!

Idag kom julklapparna jag har beställt till lilla Freija,
inte för att hon kommer ha nån nytta va det den här julen men nästa :P

Känns ju konstigt att inte köpa julklapp till sitt eget barn.



Skulle egentligen ha åkt till skolan idag och jobbat lite, borde vara bra att få lite betyg innan man slutar.

Jag får ta och åka dit imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0