Sjukhuset

Idag var jag på inskriving till BB för snitt. jag ska åka in nu på Söndag klockan 18 :)

Fick lite information om hur själva operationen går till, Tog prover och fick prata med en narkosläkare.

Jag satt där i nästan 4 timmar och hade dom slagit ihop allt jag gjorde hade de bara tagit en kvart!

Jag och Teddy var ganska säkra på att Freija ville komma ut i natt för jag hade så mkt värkar men de gick över efter ett tag,

lite synd tycker jag men ändå skönt att slippa föda. :P

Satt bara och väntade på att vattent skulle gå tills jag kom på att vattnet inte alltid går :O
Så nu är det bara att vänta tills Måndag

4 Dagar kvar <3


Kommentarer
Postat av: Jenny

Guud vad spännade säg till mamma att jag och Elvin följer med in istället ;P

Men måste få komma upp och hälsa på så fort du orkar =)



Inte lång tid kvar alls, är du nervös?

2008-12-11 @ 22:14:16
URL: http://jennyemilelvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0