Jenny

Nu är jag och Rebecka hos Jenny och väntar på mat :)
Lilla Elvin är oxå hungrig men han vill ändå inte äta.
Jenny har tagit bilder på min mage så vi ska väl lägga upp dom med jag vet inte hur man gör så det får hon fixa :O
Rebecka försöker få en bra bild på oss men det verkar inte går så bra!!
Nu är det snart bara 2 dagar kvar innan jag ska in och snittas :O
Guud vad tiden går fort!! Samtidigt som det känns som jag har varit gravid i flera år så har det gått för fort :O
Söndag natt kommer nog att kännas som den längsta natten i mitt liv lika så Måndag innan dom får tid att sätta igång!!
Man får ju sån längtan till Måndag också när man är med Elvin :P men det känns ändå tryggt att ha kvar henne i magen :)




Kommentarer
Postat av: Jenny

Fina magen =)

Nu är det inte långt kvar tänk om två dygn har du henne hos dej =)

2008-12-13 @ 13:38:52
URL: http://jennyemilelvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0