Förälder på heltid eller inget alls

Jag och mamma satt här om dan och pratade om föräldararrollen.

Oavsett om man är biologisk eller adoptivförälder eller bara kommit in i ett förhållande där barn redan finns,

Så har man valt att bli förälder! Och det är inget man kan vara på halvtid när det passar en liksom.

Barn har man hela livet när man väl har skaffat sig ett.

Men vissa personer har inte fattat det än och de anser iallafall jag väldigt omoget med tanke på din ålder.

Du har valt att vara förälder på halvtid och det tycker inte jag är rätt mot min dotter. Man måste offra lite för att få nåt!


Kommentarer
Postat av: jenny

Men Michelle inte viste jag att du hade blogg, kul =)

Linda som fråga dör nån dag sen om du hade blogg och jag sa nej :p

Men skriv oftare och lite bilder vill jag se =)

2008-12-06 @ 22:05:43
URL: http://jennyemilelvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0