Clea <3

Idag har Clea hunnit bli 9 dagar. nog för att jag har hört att bäbis tiden springer iväg,
men jag kunde inte föreställa mig att det skulle gå så snabbt!

Jag ändrade namn på henne när jag såg henne första gången då sa jag Cleo.

Men när jag skulle säga det till mamma så blev se Clea,

och eftersom ingen av oss har hört namnet förr så måste det vara hennes namn förbestämt :P


Så underbart att vara mamma, man kan stirra sig galen på henne.

Vart kvar på BB i en vecka för Clea var jätte sjuk i gulsot och lågt blodsocker.

På Fredagen fick barnläkarn komma och undersöka henne för hon visade inga livstecken!

Jag har aldrig varit så rädd i hela mitt liv. Men sen fick hon sola solarium, och blev mkt piggare på Lördagen :)

Och lågt blodsocker fick hon för jag hade så mkt sår efter ammningen så tills slut fick hon bara blod och ingen mjölk :S


















 

Kommentarer
Postat av: sofie

åh söt bebis! jag saknar henne :P

2008-12-24 @ 20:50:54
URL: http://kevinmayaanton.blogg.se/
Postat av: faster cina

helt underbar liten tjej längtar att få träffa henne /er kram cina o kussen

2009-01-02 @ 11:45:09
Postat av: Anonym

fel inte faster S

2009-01-02 @ 11:46:13
Postat av: Alexandra

Vilken stjärna :) Så himla söt!

2009-01-07 @ 14:19:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0