Barnmorskan

 

Nu har jag nyss kommit hem från Bollnäs.

Var på sista besökets hos barnmorskan innan födeseln. Fick lite papper och information om snitt.

Jag tog blodtryck HB och socker prover och allt såg bra ut :)

Sen mätte hon magen och lyssnade på bäbisens hjärta.

Först hittade hon inte Freija så jag fick ta ett ultraljud och där fanns hon så klart och hjärtat pickade på jättebra!

Det är alltid lika underbart att se henne på ett ultraljud, men nu är det bara 13 dagar kvar tills jag får se henne i verkligheten :D

Om inte tidigare för hon hade redan fixerat sig och det var lite för tidigt :P

För min del får hon gärna komma nu bara hon är frisk.

Nu ska jag visa mammas kattungar för killen min sen ska vi hem och äta, håller på och hungara hjäl som vanligt :P


Kommentarer
Postat av: Karro

Va myyys!

2008-12-02 @ 16:53:55
URL: http://karolinemmerstrand.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0